VÅRA PAKET & AVTAL

Kärnan i våra tjänster är en mer personligt engagerad och nåbar support. Då vi samarbetar med de flesta aktörer på marknaden har vi möjlighet att hjälpa till med mer än riktad support som vanligen endast behandlar rena IT-frågor eller frågor om enstaka produkter.

Vårt mål är att hantera all typ av felsökning oberoende av fabrikat eller inköpsställe för en rad vanliga produkter inom tandvård, exempelvis trådlöst nätverk, betalsystem, skrivare, datorer, röntgen sensorer med tillhörande mjukvara och journalsystem, Panoramaröntgen byte av internetleverantör, byte av telefoni eller regulatoriska frågor.

 

BAS

Basavtalet är vår enklare avtalstyp för grundläggande service och support.

Läs mer

STANDARD

Standardavtal är vårt vanligaste avtal och är en heltäckande tjänst där vi tar ett helhetsgrepp över klinikens IT-drift.

Läs mer

KOMPLETT

Ett helhetsåtagande där datorer, support och service ingår.
Fast pris.

Läs mer